sâmbătă, 4 iunie 2011

Love is a lie..

Azi am avut..
Pentru a mia oara..sentimentul cel mai dureros si groaznic..tradare..
Frate..cum sa-ti spuna cineva ca sta trei saptamani in casa..ca sa invete ..pentru examene..
Si tu il vezi cu prietenii lui.in mall....si sa treaca pe langa tine..si sa te trateze cu indiferenta..si mai are curaju sa-mi scrie pe mess"hey"..
Si sa-ti mai spuna ca te iubeste..eu cred ca aceste vorbe sunt asa...in vant..pentru ca tu le spui doar ca sa ma simt eu bine..dar uite defapt nu ma simt deloc bine..stiind ca tu minti...
"te iubesc"vreau sa le spui ce cea mai mare sinceritate a ta si cu multaa...iu..bi..re..
Sentimentul "a iubi"este pentru blanca..uite ca i-am spui si numele pentru ca pur..si..simplu..numai suport..
Frate nu am curaju sa te intreb pe cine dracu placi pe ea..sau pe mine..si ma urasc pentru ca nu am curajul asta..

3 comentarii:

  1. Asta fiindca nu sti sa'ti alegi persona potrivita cu care sa-ti petreci timpul,eu una nu i'as da nici o sansa ! Tradare pe fata..Nu merita sa-ti pierzi timpul cu din`astia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciudat...si fostul meu prieten 3 zile nu a iesit cu mine pe motiv ca e obosit si eu l-am vazut cu prietenii prin parc.
    dragut articol,dar mai dragut e faptul ca m-am regasit in el.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Fără supărare, dar unul care face faze de genul, nu merită deloc atenție. Dă-l în măsa! Drăguț articolul, m-am regăsit ușor în el, dar asta a fost demult :)

    RăspundețiȘtergere