vineri, 3 februarie 2012

Pian!

Pianul este unul dintre instrumentele mele favorite^^...
Atunci cand aud pe cineva ca isi scoate mana din buzunarul intunecos..si isi lipeste degetele de clapele albe si reci...Artistul cand incepe prima nota se gandeste la ceva trist ,pentru ca el sa fie emotionat si sa se gandeasca ca in sala nu mai este nimeni..ci doar el cu pianu negru,dat cu lac,iar el cand inchide ochii si viseaza la valsul notelor.
Dupa prima nota..el da viata sentimentelor si cu ajutorul sunetelor incearca sa le aranjeze.
Cand ascult o melodie cantata la pian .ma gandesc la cineva special,si parca daca inchid ochii,ma vad eu si cu persoana speciala stand la o masa si stam ore si ore de a ne povesti intregul roman petrecut impreuna,iar privirea mea este tinta in ochii lui verzi.
Cand ma uit fix in infinului verde,parca simt asa un fior de frica pentru ca legatura noastra se poate termina oricand.
El e departe si eu la fel,dar stiu ca aceasta dragoste nu o sa dureze pana facem 100 ani...dar stiu un singur lucru el a fost,este,si va fi cel mai special baiat pe care l-am intalnit,sper ca peste cativa aniii,sa ne intalnim pe strada, si sa ne privim in ochii ,iar din acel moment sa ne aducem aminte clipetele pe care l-am petrecut,pe  cand eram adolescenti.

5 comentarii:

  1. si eu iubesc pianul;x si chitara si tobele si naiul;x efectiv sunt geniale acest instrumente si cel care le completeaza este vocea.

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarat;)...defapt toate instrumentele sunt extraordinare,pentru ca fiecare are personalitatea lui:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu ar trebui sa te iei fara nici un motiv de autorul blogului, pentru ca fiecare avem dreptul aici sa ne exprimam sentimentele asa cum stim noi mai bine si sa ne descarcam sufletul.
      Imi pare rau ca iti spun, dar ma deranjat comentariul tau,nu e treaba ta daca ea a avut chef sa treaca de la un instrument la un baiat din viata ei:)

      Ștergere
  4. Pianul ne face contemporani inimii.Inima ne face fideli iubirii.Iubirea ne reflecta pe noi insine in celalalt.

    RăspundețiȘtergere