vineri, 22 aprilie 2011

Betia culorilor..si amintirilorr....

Te trezesti si vezi ca lumea a ca lumea a cazut intr-o pata de culoare..
Nisipul de gadilila la piciore..
Scoicile te inteapa..
Vantul iti umbla in par..
Sunetul marii te adoarme..
Asta e tot ce iti doresti la mare..linistite si dragoste..sa fi tu si mare.nimeni altcineva



Te intorci in orasul tau natal si vezi din intamplare pe trotuar copii care se joaca...cu creta si cu diferite chestii...si iti aduci aminte de copilarie...si ce copil nebun,energic si pofticios la inghetata...Eu cand avean 5 ani imi placea foarte mult sa ma joc cu papusile..am avut aproape toata colectia barbie...si imi placea sa le imbrac si dupa aia sa le fotografiez..ca sa vad care imi place mai mult...si care nu...Sau
La gradi cand eram imi placea mult sa ma joc de a bucatareasa...si odata i-am facut "cafea"doamnei educatoare...da si acum cand imi aduc aminte imi spun "doamne ce copil copac cu ciorap in cap am fost ,sunt si voi fi"...Si imi placea foarte mult inghetata cu vanilie si ciocolata in forma de ursulet8->......Iar cand esti mic esti rasfatat de toate lumea...

5 comentarii: