joi, 7 aprilie 2011

Ce mai zi..


Azi la scoala a fost o zi cam naspa...din cauza a trei lucruri:
1.A venit o fata de la a 8 a si m-a intrebat daca sunt bine si eu i-am spus ca da...apoi ea m-a intrebat daca sunt sigura si am rspuns..."nu"..
2.S-a rupt o prietenie...
3.Papagalu meu saracu a murit:(si mie dor de el..a murit acum 2 ore...si imi amintesc si acum,ca in acest moment era in fata mea si ciripea si eu spunea sa taca si el nu vroia:(de ce a plecat..defapt de ce Dumnezeu ne ia ce a ce iubim:(mai mult decat orice...
Va povestesc de el cum arata cu lacrimi in ochii...poi sa incep...era mic,penele erau de culoare albastra..dar nu orice albastru ..era un albastru ca cerul senin...si ciripea:-<:-<dimineatza ca sa am scol.el era ceasul meu ..:)R.I.P....si il chema robert dar eu ii spuneam si ii spun si acum Romeo....:x

3 comentarii:

  1. :-<, i-mi pare rau, chiar nu stiu ce sa zic, saracu papagal....Si prietenia incearca, daca merita, s-o repari, nu se stie. Sau nu se stie nici odata cand i-ti faci prieteni noi:d

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-am luat un papagal nou;) si cu prietenia aia nu se mai poate repara pentru ca s-au intamplat multe:(din pacate:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui sa te mai gandesti odata si sa vezi daca pasarea decedata, era ceea ce "...iubesti mai mult decat orice..". O scurta evaluare a telurilor tale, cred ca iti va dovedi ca nu e asa. Te salut.

    RăspundețiȘtergere