sâmbătă, 2 aprilie 2011

Ea si eu

Da inima din nou sufera...fiind ca din mai multe.stiu a sunat ciudat...
ea:crezi ca e bine?
eu: da ,de ce nu?fiind ca mi se pare o persoana de incredere.
ea: ok..o sa vezi ce o sa se intample..intr-o buna zi...
eu: Ce se poate intampla....??
Astazi...
mi-a dat raspunsu dupa cativa ani...
ea: Asta!?
eu: Trebuia sa te ascult..de ce eu..de ce sunt incapatanata..defapt de ce suntem incapatanate...tu te-ai molipsit de la mine si stiii doar..fiind ca tu ma tii in viata..
ea: Tu nu ai vrut sa ma asculti..asa ca acum sufera..
eu::-<
ea: Altadata sa ma asculti!Ca uite ce se poate intampla!
eu: Da a fost o experienta pe propria mea piele..si mi-am demonstrat..
ea: Ok ..sper ca ai inteles...
eu: Da am inteles ca nu mereu lumea e colorata si buna....
ea:Adica?!?!?!
eu: Adica....in realitate.in viata...lumea e plina de ura,si le plac sa-i raneasca pe ceilalti din jur..si nu stiu..in imaginatia mea lumea este plina de veselie si culoare..dar vad ca realitatea e altfel"alb si negru"ca in filmele cu Charlie Chaplin...
ea: Mda...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu