marți, 15 martie 2011

A disparut dragostea...


Sambata eram atat de fericita cu tine,iar acum sunt intr-o balta de lacrimi din cauza ta...nu regret ca te-am cunoscut,dar nu inteleg de ce te-ai despartit de mine....
Toata noaptea nu am putut sa inchid vreun ochii din cauza ta pentru ca m-am gandit la tine,si cu ce naiba am gresit ca sa te desparti de mine...eu cred ca tu nu ma mai iubesti,defapt nu mai iubit niciodata ,ci doar ti-ai batut joc de mine,dar sa stii un lucru te voi iubii....aseara v-am spus la toti ca ma tai...si am facuto,dar am facut o zgarietura mica...si am mai baut whiskey de numai stiam cum naiba ma cheama...e dar asta e viata...
Iar mie nu imi place viata mea..
M-ai ranit nespus de mult....
Asa cum am mai si spus"niciodat nu o sa regret ca te-am intalnit".

2 comentarii:

  1. nu e nevoie sa fi gresit tu cu ceva , doar ca in timp , acea flacara a dragostei fiind neintretinuta se stinge ... s-au poate ca nu a existat niciodata in inimile amandurora . nu trebuie sa te tai pentru un simplu tip pe care il iubesti ... cu timpul si dragostea trece ... nu te gandi ca iti fac un bine aceste julituri ... el nu va plange pentru tine ... fii happy ! poate in curand vei descoperi ca cineva chiar te iubeste ! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere