sâmbătă, 19 martie 2011

Today..




Azi poi ce sa fac la 11:30 m-am trezit ...am zis neatza tuturor,am ascultat Rock Fm si am baut cafea:X...da..Cu cateva minute mai tarziu m-a sunat o colega si m-a invitat in mall...am fost in mall cu ea,si cu 2 fete....ne-am distrat pe cinste..
Ne-am uitat prin toate magazinele,si am explorat mall-ul...adica ne-am plimbat cu liftu
Prima data am fost la etaju 3 adica pe cladire si am facut poze si am dansat pe muzica:))dupa aia am fost la etaju 2 acolo am gasit un carucior:->l-am luat si pe el l-a plimbare cu noi...ne-am dus cu el la etaju unu ne-am pus in el si am facut....again...poze...asa..
Fiti atenti ce nebune suntem...ne-am dus cu carucioru pe cladire,ne-am pus in el,si ne-am plimbat una pe cealalta...dar sa va spun un lucru ne-a durut in cot ca ne vedeu camerele...eu in gandu meu am spus...
Ne distram si noi odata...dar odata si bine....
Mai vreau sa se repete ziua asta....pentru ca mi-a placut la nebunie.....dar nu chiar toata ziua fiind ca am aflat ceva care mi-a stricat tot chefu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu