vineri, 18 martie 2011

Mda...



Frate dar nu o sa transform blogu asta intr-un roman de 500 de pagini....atat ma duc degetele si mintea sa scriu,daca voi credeti ca blogu meu este plictisitor,nu inteleg de ce naiba il mai cititi,frate voi in loc sa ma incurajati,faceti invers si m-am tot saturat ca oamenii sa se foloseasca de bunatatea mea..
Va spun uitativa la voi in blog si mai uitativa si in oglinda sa vedeti ca nu sunteti mai buni ca mine,si sa nu credeti ca spun asta ca sa ma dau eu mare,pur si simplu "nimeni nu e perfect"nu am inspiratie ca sa scriu, eu scriu doar ce simt atat,nu o sa fac eu un roman,sa vorbesc asa in vant numai despre acel subiect...
Si sa va mai spun un lucru nu imi pasa daca ma ranesc..
Ce va intereseaza pe voi ca scriu despre accea persoana nu stiu cate postari ca sa ma fac sa sufar,dar sa stiti eu nu sufar daca imi vad postarile pe care le-am scris cu lacrimi in ochi,ci doar vreau sa nu uit,ce s-a intamplat in acel moment ce am simtit...
A trecut deja o saptamana si eu nu am uitat acel baiat care stateam pe vremea asta in fata mea si imi  spunea"te iubesc".
Nu o sa uit niciodata acele clipe petrecute cu el...niciodata..si stiti de ce pentru ca il iubesc...chiar daca toata lumea zice"frate dar inceteaza"si dupa aia imi trosneste o palma...Lasatima sa traiesc accea clipa de suferinta.pentru ca o merit...

Un comentariu:

  1. aici sunt de acord cu tine ... fiecare are dreptul la intimitatea lui si fiecare apreciaza diferit fiecare sentiment :*:*:*

    RăspundețiȘtergere