sâmbătă, 26 martie 2011

Fericire...

 Azi am alta fata..accea fata de indragostita,numai imi pasa de nimic,dau lucrurile asa fara importanta pentru ca nu vreau sa ma trezesc din acest vis frumos.

Cand eram la acel copac numai noi doi eu peste tine si ne-am sarutat...acel moment nu o sa-l uit niciodata...
Vantul era asa puternic incat mi-am dat seama ca pe zii ce trece te iubesc si mai mult...nu stiu dar acum am chef sa fiu pe plaja sa alerg de nebuna desculta pe nisipul fin si rece...este rece fiind ca e noapte..noapte......,dar are o luna alba..stralucitoare incat cand se refleca.:-> marea e alba..dar lipseste ceva..persoana iubita..acel el..da..de el am nevoie...sa fie alaturi de mine,sa ma ia in brate,si sa-mi sopteasca "te iubesc"...
Si sa va spun tristetea va disparea..datorita acelei persoane care ti-a dat din nou zambetu oe buze;)
                                          "Fericire e cand iti-amintesti
                                            Cat de fericit esti cand iubesti"      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu